PDA

Zobacz pełną wersję : Weekend majowy



Asia Barańska
12-04-2013, 08:57
Cześć, zakładam temat, bo Maj zbliża się wielkimi krokami :)
Myślałam, żeby wybrać się do tego Parku miniatur w Ochabach, był ktoś?
Jak wrażenia? Bo wydaje mi się fajnym miejscem dla dzieci

caczorekwakwa
12-04-2013, 11:08
Proponuję Park Miniatur w INWAŁDZIE i Dini park w Zatorze albo w Karwinie
http://www.dinozatorland.pl/
http://www.parkminiatur.com/

Iwi
12-04-2013, 11:10
Park w Ochabach - przereklamowany i drogi......
Leśny Park Niespodzianek - też drogi ale po stokroć lepszy :)

mals
12-04-2013, 11:11
Lepiej Dziecku pokazać góry albo prawdzie zwierzątka w Leśnym Parku Niespodzianek w Ustroniu, niż takie mini budowle

sikorkaB
12-04-2013, 11:39
Moje dzieci sobie chwaliły, miały dużo zabawy w parku linowym i bardzo podobało im się w oceanarium. W tym sezonie ma być podobno wystawa ryb tropikalnych, pozycja obowiązkowa u nas!

Krisgw
13-04-2013, 11:16
Proponuję Park Miniatur w INWAŁDZIE i Dini park w Zatorze albo w Karwinie

A co tam takiego fajnego? łażenie i oglądanie sztucznych dinozaurów, czy miniatur szybko się dziecku znudzi, a uwaga dziecka przerzuci się na inne, ciekawsze atrakcje, które nie przypadkowo umieszczono takim a nie innym miejscu i które nie są wliczone w cenę i tak już drogiego biletu. Byłem w tym Inwałdzie z chrześniakiem i muszę stwierdzić, że jak na kasę, jaką trzeba tam zostawić to jest to bardzo marna propozycja. W Ochabach jak przypuszczam jest bardzo podobnie.

Tortilla
13-04-2013, 11:25
A nie lepiej wybrać się z rodziną na wycieczkę górską? Połazić trochę po kopcach i pokazać na czym ten cały świat polega?
A nie badziewne dinozaury i miniatury?
Rzecz gustu.
Poza tym- tłok w tych "parkach" będzie w weekend majowy przeokropny...

Krisgw
13-04-2013, 11:29
A nie lepiej wybrać się z rodziną na wycieczkę górską? Połazić trochę po kopcach i pokazać na czym ten cały świat polega?

Ano właśnie! albo zrobić wycieczkę w poszukiwaniu najpiękniejszych/najciekawszych miejsc w okolicy, na pewno znajdzie się wiele takich miejsc :)

aga-d
13-04-2013, 14:12
to ja się spytam tak > orientujecie gdzie w rejonie Cieszyna można na legalu, beztrosko, spokojnie rozłozyć kocyk ??

Jakaś łąka, polana .---- gdzie najlepiej, najładniej ?

Krisgw
13-04-2013, 14:40
to ja się spytam tak > orientujecie gdzie w rejonie Cieszyna można na legalu, beztrosko, spokojnie rozłozyć kocyk ??

Jakaś łąka, polana .---- gdzie najlepiej, najładniej ?

Hehe tak to zabrzmiało jakby my w jaki Warszawie mieszkali :lol:

krilady.
13-04-2013, 19:46
Hehe, a mi to zabrzmiało jakby szukała ustronnego miejsca :D

dżeki
13-04-2013, 20:05
to ja się spytam tak > orientujecie gdzie w rejonie Cieszyna można na legalu, beztrosko, spokojnie rozłozyć kocyk ??

Jakaś łąka, polana .---- gdzie najlepiej, najładniej ?

proponuję zagadać z jakimś rolnikiem,tak żeby obcych nie wpuszczał :rotfl:

Krisgw
13-04-2013, 20:08
Hehe, a mi to zabrzmiało jakby szukała ustronnego miejsca :D

Tóż pełno ci u nas łąk i ustronnych miejsc, w koło same wsie, lasy, góry :)

arnika
13-04-2013, 20:09
to ja się spytam tak > orientujecie gdzie w rejonie Cieszyna można na legalu, beztrosko, spokojnie rozłozyć kocyk ??

Jakaś łąka, polana .---- gdzie najlepiej, najładniej ?

Na Małej Czantorii jest taka fajna polana tam se możesz rozbić biwak :P
W każdym bądź razie ja tam kiedyś siedziałam i podziwiałam widoki :marzy:

sympatyczny
13-04-2013, 21:48
to ja się spytam tak > orientujecie gdzie w rejonie Cieszyna można na legalu, beztrosko, spokojnie rozłozyć kocyk ??

Jakaś łąka, polana .---- gdzie najlepiej, najładniej ?
Za Brenną w Leśnicy jest polanka w lesie nad strumykiem....miło i przyjemnie.

dżeki
13-04-2013, 21:54
ta się z tym kocem nachodzi.. :marzy:

grabowska
13-04-2013, 21:58
Za Brenną w Leśnicy jest polanka w lesie nad strumykiem....miło i przyjemnie.

Za Brenna to już je Szczyrk przeca ;)

sympatyczny
13-04-2013, 22:14
(http://maps.google.pl/maps/place?q=49.680306,18.916655&hl=pl&ftid=0x471418eaa91674fd:0xb388a0a1d3099613)

- - - Dopisano - - -

http://maps.google.pl/maps/place?q=49.680306,18.916655&hl=pl&ftid=0x471418eaa91674fd:0xb388a0a1d3099613

jan_122
14-04-2013, 09:36
.....a na balkónie nie łaska?.....abo za stodołóm?

http://gify.magazynek.org/pictures/Wypoczynek/Inne/034.gif

Tortilla
14-04-2013, 10:21
ta się z tym kocem nachodzi.. :marzy:

padłam :D :D

sympatyczny
14-04-2013, 11:49
padłam :D :D
Na kocyk czy.......:niepewny:

aga-d
14-04-2013, 13:58
.....a na balkónie nie łaska?.....abo za stodołóm?

http://gify.magazynek.org/pictures/Wypoczynek/Inne/034.gif

stodoły nie mam a na balkonie twardo :P

- - - Dopisano - - -


Za Brenną w Leśnicy jest polanka w lesie nad strumykiem....miło i przyjemnie.

o to już jakaś opcja :))

- - - Dopisano - - -


Na Małej Czantorii jest taka fajna polana tam se możesz rozbić biwak :P
W każdym bądź razie ja tam kiedyś siedziałam i podziwiałam widoki :marzy:

I to też :))

- - - Dopisano - - -


Hehe, a mi to zabrzmiało jakby szukała ustronnego miejsca :D

żebyś wiedziała :P

Tortilla
14-04-2013, 14:30
Na kocyk czy.......:niepewny:

*na kocyk
*ze śmiechu
*trupem ;)

grabowska
14-04-2013, 21:07
Ta Leśnica je W Brennej..nie wiem co to za mapy dziwne..:marzy:

Asia Barańska
15-04-2013, 08:35
I w leśnym parku, i w górach bywamy, dlatego chciałam im urozmaicić ten weekend o coś niecodziennego :D
Plus, dzieci usłyszały o tym pomyśle więc tak łatwo nie poddają;) Przynajmniej nauczą się czegoś o prehistorii czy zobaczą trochę tropikalnej fauny :D

krilady.
15-04-2013, 20:26
A może ZOO w Ostrawie? Sama tam nie byłam, ale słyszałam, że jest tam fajnie :)

arnika
15-04-2013, 20:33
Mnie się jakosi w tym ostrawskim zoo nie podobało:marzy:
Może dlatego, że byłam w nieco uciążliwym towarzystwie :marzy:

uongo
16-04-2013, 07:39
Fajne małpki tam są. :D Jedźcie. ;)

- - - Dopisano - - -

Szympans chciał nam kijem przywalić. :D A szybki był....

jan_122
16-04-2013, 07:40
..........Może dlatego, że byłam w nieco uciążliwym towarzystwie :marzy:


To znaczy byłaś z teściową??
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSPtG85gWxrIFA7s_atdsXh3GfGRUUj8 Z6mzHXTpCBHvbVknDBNMA

grabowska
17-04-2013, 10:26
Jakby kiery chcioł potańcować, to cosik się znóndzie ;) na majówkę :marzy:

http://www.brenna.org.pl/

Iwi
26-04-2013, 13:04
ku przestrodze...;>

http://i1.ryjbuk.pl/776817dc0baba4a6344d21650c037d0d629b6743/poradnik-na-majowke-jpg

kwantq
01-05-2013, 17:25
Majówka np. w Zebrzydowicach

http://www.zebrzydowice.net/news.php?readmore=1334

krilady.
01-05-2013, 18:25
My robimy objazdówkę po znajomych :lol:

arnika
01-05-2013, 20:36
To znaczy byłaś z teściową??


Ni :P
Z rozwydrzónmi dzieckami moich znajómych :marzy:

- - - Dopisano - - -

A ja łaziłam po Beskidach :jupi:
Pogoda kapke była szpatno ale i tak było faknie :D

SłodkaWredota
02-05-2013, 07:20
Pięknie jest :marzy:

ukweli
02-05-2013, 08:29
było faknie :D"Faknie" to od "faka", to chyba niezbyt... :marzy: Chociaż... co kto lubi... :marzy:


:lol:


Móm nadzieje, że dzisio sie nikaj nie ruszałaś... ;> Dopiero by faki leciały... :marzy:

arnika
02-05-2013, 18:21
"Faknie" to od "faka", to chyba niezbyt... :marzy: Chociaż... co kto lubi... :marzy:


:lol:


Móm nadzieje, że dzisio sie nikaj nie ruszałaś... ;> Dopiero by faki leciały... :marzy:

Tylko małpa sie czepio takich pierdołów :marzy:
Toć to literówka je ;>

aga-d
02-05-2013, 20:48
ja tam pracuje .
I nie wiem czy się cieszyć czy beczeć.
Do tego zapodałam se sprzątanko piwnicy i pranie firan :D

dyszol
02-05-2013, 21:17
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/941691_10152811835130227_795625474_n.jpg

ukweli
03-05-2013, 10:14
Tylko małpa sie czepio takich pierdołów :marzy:
Toć to literówka je ;>
;> Dyć wiym... ;>


:P

arnika
03-05-2013, 12:53
Dyć jo też wiym ;>

Iwi
04-05-2013, 17:11
majówka....:marzy:

byli goście...był grill..... to nic że siedziałam w zimowych, butach, kurtce puchowej i czapce na uszach....:marzy:
potem znowu byli goście...lało...grzmiało...to nic, że fachowcy rozebrali kawałek dachu i zalało mi ściany...:marzy:

majówka....:marzy:











a od jutra ma być ponoć coraz ładniej ;>
świństwo.

krilady.
04-05-2013, 19:33
Oby na dłużej....a w sumie to maj ma jeszcze kilka weekendów :lol:

grabowska
05-05-2013, 12:26
Oby na dłużej....a w sumie to maj ma jeszcze kilka weekendów :lol:

Otóż to ;) już się umówiłach na jeden z nich..odprawiomy rocznicę pierwszej komunii :marzy:

A dziś szwagier zas grilla odpolił...o niii...jo już mom przesyt :nie_powiem:

hanys_z_hanysowa
05-05-2013, 18:47
Jo to w środa wyloz żech przed swój familok- patrza - leje. Trza w góry iść. Zasiod żech do swoigo bolidu - korsa rocznik 1999 i pomknół trasóm gierkowskóm jak strzała w kierunku Ustronia. Właściwie to na ta trasa ani żech nie wyjechoł bo moj kronżownik szos zdech pod familokym.
Cało reszta łikyndu spyndziłech na słuchaniu fanzolynia moij starej i oglondaniu waryjotów w telewizji.

TopGun
05-05-2013, 20:23
Hmm majówka. Byłem z dziewczyną w SPA na Mazurach i dobrze wybraliśmy, bo pogoda raczej do bani. Był oczywiście mały grill ze znajomymi i tyle. Generalnie majówka jak majówka :)

aga-d
17-05-2013, 17:31
witeczka jak masz sianka ponad to możesz się podzielić :P Też sę wyskoczę na week do Turcji :marzy: