Brenna | Cieszyn | Czeski Cieszyn | Chybie | D瑿owiec | Golesz闚 | Ha磧ach | Istebna | Jasienica | Jaworze | Ostrawa | Skocz闚 | Strumie | Ustro | Wis豉 | Zebrzydowice

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Poka wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: NESTLE PORUSZA POLSK - si這wnia zewn皻rzna dla Ustronia - potrzebny Tw鎩 g這s :)

NESTLE PORUSZA POLSK - si這wnia zewn皻rzna dla Ustronia - potrzebny Tw鎩 g這s :)

Witajcie,

Jestem nowa na forum i nowa w Ustroniu

Chcia豉m zwr鏂i Wasz uwag na akcj prowadzon przez firm NESTLE, a maj帷 na celu wy這ni miejsca w Polsce gdzie zostan ufundowane si這wnie zewn皻rzne. Poni瞠j szczeg馧y akcji 'NESTLE PORUSZA POLSK':

Ustro bierze udzia w konkursie „Nestle porusza Polsk”!, w kt鏎ym do wygrania s si這wnie miejskie. Nowoczesne si這wnie powstan w 16 lokalizacjach, kt鏎e zdob璠 najwi璚ej g這s闚 (po jednej si這wni w ka盥ym wojew鏚ztwie).

Do konkursu zg這szona zosta豉 lokalizacja na ulicy Wi郾iowej w Ustroniu.

G這sowanie prowadzone jest za po鈔ednictwem strony internetowej: www.nestleporusza.pl w terminie od 05.04.2016 r. do 06.07.2016 r.

Jedna osoba mo瞠 codziennie odda jeden g這s. Nie trzeba kupowa produkt闚 NESTLE, 瞠by wzi望 udzia w g這sowaniu. Wystarczy adres e-mail i troch codziennej motywacji.

Pisz o tej akcji, gdy jest mi szalenie smutno, 瞠 praktycznie nikt z naszego powiatu nie g這suje na nasze lokalne miasta Tak mi to wygl康a jakby w naszym pi瘯nym powiecie cieszy雟kim nie by這 sympatyk闚 tej ziemi, tej ma貫j Ojczyzny.

Kto mo瞠, posiada adres e-mail i chwil wolnego czasu w pracy, w drodze, czy po drodze, proszony jest o oddanie g這su na utworzenie si這wni zewn皻rznej w przepi瘯nym Ustroniu

Ja ju odda豉m sw鎩 g這s

Pozdrawiam!
    Ewa
    Attached Images Attached Images

Do陰czy
    Aug 2014
    P貫
    Mieszka w
    Kaj闚 ko這 Gdziejowa
    Post闚
    2,691
    Ale to je proste, tam idzie g這sy trzaska a trzaska, ale sie nie op豉ca bo
    奸御kie - Pani闚ki , 44-177, Zwyci瘰twa 3/4 maj ju 801107 g這s闚.
    1) Nigdy nie walcze z idiotami gdy maj przewage liczebn, tylko ich unikam