Brenna | Cieszyn | Czeski Cieszyn | Chybie | Dębowiec | Goleszów | Hażlach | Istebna | Jasienica | Jaworze | Ostrawa | Skoczów | Strumień | Ustroń | Wisła | Zebrzydowice

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40

Temat: Chcę zostać mamą.

Chcę zostać mamą.

Chcę zostać mamą, czyli temat dla starających się
    Często nawet nie wiemy, że takie osoby są na forum i dowiadujemy się dopiero w temacie o ciąży, że im się udało powołać do życia małą istotkę
    A czasami na temat poczęcia również jest wiele pytań
    Zachęcam do dyskusji wszystkich bez względu na to czy są już mamusiami/tatusiami czy dopiero to wszystko jest przed nimi

Nuova vita, ja chetnie podziele sie materialem genetycznym. Chialbym zostac ojcem. Prosze podaj jakies namiary.
    Mam 190 cm wzrostu, szaroniebieskie oczy, jestem muzykalny, spontaniczny.
    Pozdrawiam ;-)
    Ostatnio edytowane przez pambuk ; 11-03-2014 o 10:58

Cytat Napisał nuova vita Zobacz post
    A czasami na temat poczęcia również jest wiele pytań
    Może by ktoś umieścił z tego poczęcia jakieś własne zdjęcia albo filmik

Poprostu udokumentował , jak do tego doszło

to se ne vrati a bylo to výborné!

Cytat Napisał pambuk Zobacz post
    Nuova vita, ja chetnie podziele sie materialem genetycznym. Chialbym zostac ojcem. Prosze podaj jakies namiary.
    Mam 190 cm wzrostu, szaroniebieskie oczy, jestem muzykalny, spontaniczny.
    Pozdrawiam.
    Przykro mi ale moja macica jest zajęta na najbliższe 8 miesięcy a poza tym mam już mężczyznę, którego genotyp i fenotyp jest dla mnie idealny Ale nie zrażaj się i szukaj dalej

- - - Dopisano - - -

Cytat Napisał warzónka Zobacz post
    Może by ktoś umieścił z tego poczęcia jakieś własne zdjęcia albo filmik

Poprostu udokumentował , jak do tego doszło
    Rozumiem, że nikt Cię jeszcze nie uświadomił jak dochodzi do poczęcia?

ja chcę zostać mamą po raz drugi ale się nie staram, czy również się mogę tu wypowiadać