Brenna | Cieszyn | Czeski Cieszyn | Chybie | Dębowiec | Goleszów | Hażlach | Istebna | Jasienica | Jaworze | Ostrawa | Skoczów | Strumień | Ustroń | Wisła | Zebrzydowice

Strona 2 z 13 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 124

Temat: Samochód do 10 tys

  1. #11
    Temu mówię TDI. Jakieś 1.9

  2. #12

    Dołączył
    May 2013
    Płeć
    Mieszka w
    Cieszyn
    Postów
    1,117
    Wpisów
    6
    Cytat Napisał She6L Zobacz post
    Temu mówię TDI. Jakieś 1.9
    TDI to skrót silników należących do grupy VW. Ale pomińmy to.

    W czym lepszy jest doładowany diesel od benzyny? Diesel nie znosi jazdy na krótkich dystansach. Diesel potrzebuje mocniejszej baterii. Diesel mniej lub bardziej ale klekocze! Przy braku paliwa zapowietrzy się. Naprawy są droższe. A używane diesle (szczególnie TDI) mają potężne, wieleset tysięczne przebiegi (oczywiście w PL każdy ma 160tys).

    Jak ktoś nie lata po całej Polsce, to kupno diesla do małego miasta to nieporozumienie.

  3. #13
    Zależy czy auto typowo do jeżdżenia czy do lansowania...jak do jeżdżenia to poszukaj uno.w dobrym stanie blacharskim z silnikiem 1.0 fire to sie nie przeliczysz a i na paliwo sporo zostanie...silnik nie do zajechania
    To niezwykłe, jak można kłamać, przyznając sobie rację.

    Jean-Paul Sartre

  4. #14
    Cytat Napisał starocieszyniok Zobacz post
    TDI to skrót silników należących do grupy VW. Ale pomińmy to.

    W czym lepszy jest doładowany diesel od benzyny? Diesel nie znosi jazdy na krótkich dystansach. Diesel potrzebuje mocniejszej baterii. Diesel mniej lub bardziej ale klekocze! Przy braku paliwa zapowietrzy się. Naprawy są droższe. A używane diesle (szczególnie TDI) mają potężne, wieleset tysięczne przebiegi (oczywiście w PL każdy ma 160tys).

    Jak ktoś nie lata po całej Polsce, to kupno diesla do małego miasta to nieporozumienie.
    Brawo, ładnie wygooglowałeś

    Przecież mu pisałam, że może zamiast audi jakieś inne auto z VAG'a to o co Ci chodzi? On sie zastanawia nad audi a audi należy do VAG' więc się nie czepiaj wszechwiedzący.

    Co on z silnikiem 1.2/1.4 zrobi? Będzie się kulał nic więcej. Trzeba diesla czasem przepalić i co z tego? Walnie dwupasem i siemasz andrzej.
    Nie wiem jak sam zainteresowany, ale ja lubię depnąć a nie jechać jak pussi temu proponuję turbo diesla.

  5. #15
    Sam zainteresowany nie jest zainteresowany Waszymi odpowiedziami, bo jego post niestety był tylko sposobem promocji pewnego serwisu ogłoszeniowego.

  6. #16
    Cytat Napisał She6L Zobacz post
    ale ja lubię depnąć a nie jechać jak pussi temu proponuję turbo diesla.
    W takim razie to może lepiej zaproponować turbo benzynę

    Cytat Napisał She6L Zobacz post
    Trzeba diesla czasem przepalić i co z tego?
    To nie tylko o to chodzi, jest tak, jak pisze Starocieszyniok, koszty naprawy turbodiesla są droższe, materiały eksploatacyjne (oleje, rozrząd, itp.) są droższe a trwałość co raz mniejsza. Jedyną zaletą turbo diesla jest mniejsze spalanie, ale żeby była z tego jakaś korzyść trzeba robić spore przebiegi.
    Ostatnio edytowane przez Malkontent ; 06-11-2014 o 11:16
    Kto zbyt często ma słuszność, ma dużo wrogów

  7. #17
    Cytat Napisał Malkontent Zobacz post
    W takim razie to może lepiej zaproponować turbo benzynę



    To nie tylko o to chodzi, jest tak, jak pisze Starocieszyniok, koszty naprawy turbodiesla są droższe, materiały eksploatacyjne (oleje, rozrząd, itp.) są droższe a trwałość co raz mniejsza. Jedyną zaletą turbo diesla jest mniejsze spalanie, ale żeby była z tego jakaś korzyść trzeba robić spore przebiegi.
    Coś za coś Ja mam 1.9 TDI i jakoś nie narzekam na ogromne koszty naprawy auta. Zawsze też można patrzeć, czy do danego auta nie pasują części z innego, tańszego np do mojego pasują części z Polówki 6n
    I to nie prawda, że trzeba robić spore przebiegi. Wszystko zależy od tego jak kto jeździ. Jak ktoś nie umie jeździć ekonomicznie a zarazem dynamicznie to sory

  8. #18

    Dołączył
    May 2013
    Płeć
    Mieszka w
    Cieszyn
    Postów
    1,117
    Wpisów
    6
    Cytat Napisał She6L Zobacz post
    Brawo, ładnie wygooglowałeś
    Nie muszę guglować rzeczy powszechnie znanych. A jak ktoś kupuje diesla dla turbosprężarki, to jest.... mało rozgarnięty.

  9. #19
    Cytat Napisał starocieszyniok Zobacz post
    Nie muszę guglować rzeczy powszechnie znanych. A jak ktoś kupuje diesla dla turbosprężarki, to jest.... mało rozgarnięty.
    A kto kupuje diesla dla turbosprężarki? Bo nie widzę, by ktoś tu sie tak wypowiedział

  10. #20
    Cytat Napisał She6L Zobacz post
    A kto kupuje diesla dla turbosprężarki?
    Między innym Taka jedna co to gdzieś powyżej pisała, że lubi depnąć

    Cytat Napisał She6L Zobacz post
    Zawsze też można patrzeć, czy do danego auta nie pasują części z innego, tańszego np do mojego pasują części z Polówki 6n
    1.9 TDI to 1.9 TDI, części są takie same i tyle samo kosztują bez względu na to w jakiej budzie siedzi. Poza tym, z tego co wiem, do polo III nie montowano silników TDI, chyba tylko benzynowe i SDI (diesel bez turbo).
    Kto zbyt często ma słuszność, ma dużo wrogów

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •