Brenna | Cieszyn | Czeski Cieszyn | Chybie | Dębowiec | Goleszów | Hażlach | Istebna | Jasienica | Jaworze | Ostrawa | Skoczów | Strumień | Ustroń | Wisła | Zebrzydowice

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Informatyka (pytanie)

Informatyka (pytanie)

Mam pytanie. Jestem z zamiłowania informatykiem. Chciałbym podjąć studnia w tym kierunku. Jednakże nie interesuje mnie jakakolwiek szkoła. Chcę, aby była to najlepsza uczelnia. Żebym mógł się wiele nauczyć i mieć szansę znaleźć dobrą pracę. Czy macie jakieś doświadczenia w tym zakresie. Jaka uczelnia jest pod tym względem najlepsza? Uważam, że jestem dobry w tym co robię, dlatego chcę wybrać kierunek mało popularny, żeby była większa szansa na pracę. Wiem już niemalże wszystko w tym zakresie, ale studia są mi potrzebne, żeby mieć papier na to co potrafię. Możecie mi podpowiedzieć jakąś dobrą uczelnię? Czy po jakimś kierunku informatyki będzie mi łatwiej znaleźć pracę? Coraz częściej mówi się, że informatyka to kierunek, w którym specjaliści będą zawsze potrzebni. Kocham to, co robię i dlatego chciałbym w przyszłości podjąć pracę w tym zawodzie. Muszę jednak mieć podkładkę w postaci dyplomu. Może są firmy, które pozwalają samouczkom się wykazać? Ja niestety obracam się wśród ludzi którzy skończyli studia i dopiero wtedy znaleźli pracę. Czy macie doświadczenie w tej dziedzinie.

Nie możesz być specjalistą od infrmatyki. Co konkretnie robisz? Programujesz, budujesz sieci, zarządzasz bazami...?
    "Czy rozumiesz teraz, czym jest neutralność, która tak cię porusza? Być neutralnym to nie znaczy być obojętnym i nieczułym. Nie trzeba zabijać w sobie uczuć. Wystarczy zabić w sobie nienawiść."

Cytat Napisał hullasky Zobacz post
    Może są firmy, które pozwalają samouczkom się wykazać?
    Nie licz na to, w Polsce nie liczą się umiejętności lecz dyplom. Załóż sobie własną działalność gospodarczą i będziesz rozliczany za wykonaną usługę a nie za posiadany papier.
    Nie karmię trolli !

Cieszyn